Klantenservice: Jouw persoonlijk account
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Het kan je wel heel wat tijd besparen, aangezien je adres- en betaalgegevens veilig worden opgeslagen. Daarnaast kan je via je account eerdere aankopen snel en makkelijk opnieuw bestellen. Handig, toch?
Hoe maak ik een account aan?
Nieuw bij NV NCMA? Maak snel en gemakkelijk je eigen account aan. Op die manier beheer je niet alleen al je bestellingen, je rekent daarnaast nog eens snel af met je bewaarde adres- en betaalgegevens. Je winkelmandje wordt bewaard, altijd en overal en eerdere aankopen kan je makkelijk en snel opnieuw bestellen.
Maak je account aan tijdens het bestellen of via ‘Mijn account’.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Je wachtwoord vergeten? Geen paniek, klik bij het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul je e-mailadres in. We sturen je vervolgens een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Om je persoonlijke gegevens te wijzigen log je in via ‘Mijn account’. Bij ‘Mijn adressen’ kan je je gegevens vervolgens aanpassen.
Waar vind ik de details van mijn bestelling terug?
Details van je bestelling vind je terug onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’.